Call Of Duty Black Ops 3 Full Torrent İndir - Bedava Steam Kodları - Full PC ve Android Oyunlar

Call Of Duty Black Ops 3 Full Torrent İndir

Call Of Duty Black Ops 3 Full Torrent İndir

Call of Duty: Black Ops III üç özel oyun modunu bir araya getiriyor: Sefer, Çok Oyuncu ve Zombi Modları ile hayranlarına şimdiye kadarki en derin, en tutkulu COD deneyimini sunuyor. Sefer, çevrimiçi 4 oyuncuya kadar oynanabilen ortak oyun ya da tek başına oynanabilecek sinematik bir gerilim tadında tasarlandı. Çok Oyuncu Modu, sıralamada yükselmenin yeni yolları, kişiselleştirmeler ve savaş ekipmanlarını kuşanma şekliyle serinin şimdiye kadarki en derin, en bonkör ve en cazip hali. Ve Zombi modu da kendine has anlatım tarzıyla insanın aklını başından alacak bir deneyim sunuyor. Adıyla dudak uçuklatan ortamların, görülmemiş silahların ve yeteneklerin, öngörülemeyen bir yenilik seviyesinin, gelişmiş bir sıvı hareket sisteminin habercisi durumunda.


Oyun Adı : Call of Duty Black Ops III
Oyun Çıkış Tarihi : 06/11/2015
Oyun Dili : İngilizce
Oyun Türü : FPS & Savaş & Strateji
Oyun Sürümü : Update 3
Oyun Eki : Giant Dlc
Platform : PC
Crack : Gömülü
Dosya Türü : Torrent


(OYUNU BURAYA BASARAK İNDİR!)
AKSİ TAKTİRDE OYUN İNMEZ!!...

indir AŞAĞIDAKİ BUTONA BASARAK OYUNU İNDİR indir

6 yorum:

  1. Ulan bitek bu siteye oyun hakemine güvenip oyun indiriyorum rahatlıkla

    YanıtlaSil
  2. adamsınız siz eyw kaç gündür arıyordum

    YanıtlaSil
  3. bitek benmiyim ya oyun indiremeyen

    YanıtlaSil
  4. bu kadar kolay oyun indiremedim uzun zamandır eyw eline sağlık

    YanıtlaSil
  5. reklamı geç diyorum youtube acılıyor

    YanıtlaSil