The Forest Full İndir - Bedava Steam Kodları - Full PC ve Android Oyunlar

The Forest Full İndir

The Forest Full İndir
The Forest, korku oyunlarını severler için online oynanabilen ve gün geçtikçe popülerleşen bir oyun diyebiliriz. İstek üzerine eklenmiştir ve korku severler için the forest oyunu önerilebilir. Online destekli düşük boyutlu macera dolu bir oyun herdaim güncell ve online revolt fix ile birlikte sunulacak,ilerde türkçe yaması olur mu bilinmez demiştik  olmuş. olası hataları da yazarsanız çoğu arkadaş size yardım edecektir kurulumsuz fix oyunun içine atıp ve oyunun exesinden direk açıp oyuna girin son sürüm tavsiyedir. Oyun Hakemi ekibi keyifli oyunlar diler.

Boyut:2.14 Gb
Sıkıştırma: Rar / Şifresiz
Tarama: Webroot / Durum Temiz

indir AŞAĞIDAKİ BUTONA BASARAK OYUNU İNDİR indir



9 yorum:

  1. kardeşim indirme linkine basıyorum sonra reklamlara tıkla diyor tılıyorum tekrar reklam geliyor ben sitede daha yeniyim bi yardım edersen hiç fena olmaz KOLAY GELSİN.

    YanıtlaSil
  2. bu sitenin sahibi bir orobu çocuğudur işe yaramıyor piç dölü

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. https://oyuntuccari.blogspot.com/
    Kendi Sitem Yeni Açtım Oyunları Tek Tek Yüklediğimden Fazla Oyun Yok Göz Atabilirsiniz

    YanıtlaSil
  5. Pc'im Kaldırırmı ?
    Sistem:gereksimim (4gb ram ) (NivdaGforce 210 1gb) (Pentium(R) Dual Core Cpu E6500 2.94 GHz)
    Cevaplarınız bekliyorum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim bunlar bok gibi yani kaldırımda ya indirilmez ya da en düşük grafikte oynatir gta sa gibi yani en iyisi satın al daha iyi

      Sil